Miami Gardens Florist, Aventura, FL - Customer Flower Reviews

18500 W Dixie Hwy
Aventura, FL 33180
1-305-932-3600
www.miamigardensflorist.com

Like us on Facebook.
Please help us grow by giving us a Facebook share.
Total reviews: 1942 reviews | Star Rating: 4.77
5 Star ★★★★★
 
 
1,719
88.52%
4 Star ★★★★
 
 
108
5.56%
3 Star ★★★☆☆
 
 
44
2.27%
2 Star ★★☆☆☆
 
 
25
1.29%
1 Star ☆☆☆☆
 
 
46
2.37%
Real Customers, Real Reviews

All reviews are from verified Miami Gardens Florist customers. Our verified reviews require a validated order number, purchase date, and email address. They are collected, certified, and monitored by an independent, dedicated review company, See What You Send, Inc., that does not allow reviews to be filtered or deleted, unless requested directly by the customer.

Showing 2 star reviews. Show all reviews

★★☆☆☆
Reviewed By:
Jodi Epstein
Dec 22, 2020
The heads of the roses are too small! On the inside of the vase you should have put green leaves inside to conceal the stems. I'm not loving this arrangement, Please redo and send another photo. Thank you
★★☆☆☆
Reviewed By:
Roberto Elovic
May 8, 2020
No es mi gusto. Sorry .
★★☆☆☆
Reviewed By:
Rellia Herbert
Dec 28, 2019
I liked the flowers that were on your order page better...liked the hot pink and rose combination
★★☆☆☆
Reviewed By:
Mark Teitelbaum
Oct 15, 2019
The flowers were beautiful; however, the card had two horrible spelling errors which is embarrassing for us and it should be for Miami Gardens Florist as well. I was very specific with the message that I wanted on the card and I am disappointed. I will send you by mail a copy of the card message and I will highlight the spelling errors. This is unacceptable.
★★☆☆☆
Reviewed By:
A
Aug 7, 2019
They are not as nice as in the pic of purchase.
★★☆☆☆
Reviewed By:
Alex
May 11, 2019
Mother said there was no card as to who it was from!
★★☆☆☆
Reviewed By:
Dalila Diniz
Feb 14, 2019
Hi, I have to say that we should receive a picture before you send it, If I know this morning that these is the bouquet for wich one We paid $400.00, sorry but I have to say that I was expecting something more impressive, more wow, a delicate but amazing bouquet, is so simple and does not represent $400.00.
★★☆☆☆
Reviewed By:
Shay
Jan 22, 2019
Hi! I asked for 2 dozen roses and very little green. It is not what I am seeing in the picture.
★★☆☆☆
Reviewed By:
nadia
Dec 4, 2018
the photo on the website looks nothing like these flowers.
★★☆☆☆
Reviewed By:
Kelly Madsen
Nov 17, 2018
Maybe the picture didn't do it but extremely disappointed with the flowers for $160 and I know it included a box of chocolates and a balloon I was expecting all roses red and white Not carnations and Gerbera daisies as well as roses It was a 75th birthday and I felt it did not fit the occasion
★★☆☆☆
Reviewed By:
Gayle Schwartz Kranz
Oct 4, 2018
Disappointed
★★☆☆☆
Reviewed By:
Fatio
Sep 11, 2018
It's pretty but really skimpy for $100.00 but I'm so far away that I don't have a choice. Thank you anyway. Ingrid FATIO
★★☆☆☆
Reviewed By:
Mary conigliaro
Jul 7, 2018
I asked to have red roses in the arrangement and I don't see any it's ALL white!!
★★☆☆☆
Reviewed By:
Eric
Apr 27, 2018
This was for a birthday and i think it could have had a little less green and have more flowers and color for the price. I only see hydrangeas and just a couple of roses but a lot of green 😔
★★☆☆☆
Reviewed By:
All
Mar 29, 2018
I would have preferred more flowers than greenery I spend 200$ on 65 arrangements
★★☆☆☆
Reviewed By:
Marguerite
Dec 19, 2017
Beautiful. However I did not like the tall blue flowers which were too high and sound like apart of the bouquet.
★★☆☆☆
Reviewed By:
JENNY
Oct 16, 2017
We are frequent customers and typically are very happy with your work but this time around we were not very happy with this arrangement. We understand that at times the final product will not look the same, but this was far beyond that. Also, most of the flowers were dried out 2 days of receiving the arrangement for such a high end priced arrangement, we expected better.
★★☆☆☆
Reviewed By:
jane
Sep 15, 2017
Great to have a photo of what is sent but really not happy with the flowers as they are quite different from what is advertised on the website
★★☆☆☆
Reviewed By:
Jennifer
Jun 30, 2017
Have to be honest since you're asking for feedback this is about $20-$30 worth of flowers even doubleing that amount for the vase these do not seem like $94.00 worth .
★★☆☆☆
Reviewed By:
Cindy Truman
Apr 19, 2017
The flowers appear to be nice although I have yet to see them. I must admit that I am a little disappointed after having ordered the flower delivery two days in advance that it is now almost 5:00 pm and the flowers are not yet delivered to my 82 yr old mother for her birthday. Had I known they would be so late, I would have requested delivery the day before.
★★☆☆☆
Reviewed By:
AS
Mar 24, 2017
I gambled by choosing the option to have the arrangement designed rather than choosing a prepared design. I selected a modern style. This is pretty but it looks bridal, not in any way modern. Oh well, lesson learned.
★★☆☆☆
Reviewed By:
Chelin Duran
Dec 9, 2016
Steve, the service is excellent IF this is my arrangement please Put some red ribbons or bows to make IT more Xmas spirit - Is it too small FOR the $$$? THANK you! Chelin Duran
Responded To By:

Dec 9, 2016
Hi Chelin, thanks for your feedback - we've addressed the issue!
★★☆☆☆
Reviewed By:
Jaime
Nov 22, 2016
Great
★★☆☆☆
Reviewed By:
Elena
Nov 7, 2016
Very small bouquet for $ 96 :(
★★☆☆☆
Reviewed By:
online customer
Jul 28, 2016
not exactly what I ordered. the flowers described online vs what was received were not the same. however, it was delivered on time.
Responded To By:
Miami Gardens Florist / Admin
Jul 29, 2016
Hello, thanks for sharing your experience. We are so sorry you were not happy with your arrangement. Unfortunately, the exact roses from the product you ordered online were not available but we follow... More
Hello, thanks for sharing your experience. We are so sorry you were not happy with your arrangement. Unfortunately, the exact roses from the product you ordered online were not available but we followed our Substitution Policy which can be found on the Delivery Policy page on our website (also shown below for your convenience). We upgraded your arrangement as well (the one you ordered was 12 roses). If you have any questions, please give us a call! 305-932-3600


"At Jenny's Flowers (Miami Gardens Florist) we are committed to delivering your important emotional sentiments on time and as fresh and beautiful as possible. Because of the nature, seasonality, and regional availability of flowers it is sometimes necessary to make substitutions of equal or greater value. We will make every effort to maintain the "look and feel" of the arrangement by considering the overall shape, size, style, and color combinations. In single-variety arrangements the variety will take precedence over color. For instance, if an order is for yellow daisies, they will substitute another color of daisies, not another yellow flower. White roses and cream roses may be substituted for each other as well as peach roses and pink roses. Purple and pink orchids may need to be substituted for white orchids and vice versa."
Less