Karin's Florist, Vienna, VA - Customer Flower Reviews
Like us on Facebook.
Total reviews: 14647 reviews | Star Rating: 4.79
| 5 Star ★★★★★ |
13,154
|
89.81% |
| 4 Star ★★★★☆ |
612
|
4.18% |
| 3 Star ★★★☆☆ |
373
|
2.55% |
| 2 Star ★★☆☆☆ |
257
|
1.75% |
| 1 Star ★☆☆☆☆ |
251
|
1.71% |
Real Customers, Real Reviews
All reviews are from verified Karin's Florist customers. Our verified reviews require a validated order number, purchase date, and email address. They are collected, certified, and monitored by an independent, dedicated review company, See What You Send, Inc., that does not allow reviews to be filtered or deleted, unless requested directly by the customer.
Showing 3 star reviews. Show all reviews
Reviewed By:
Mark Kadonoff
Mark Kadonoff
Oct 16, 2026
While the colors matched, the bouquet to me looked a little sparse.
Responded To By:
Kevin Shay / VIP Customer Service
Kevin Shay / VIP Customer Service
Oct 17, 2026
Thank you, Mark for your order and your review....we appreciate it very much!
So sorry that the floral arrangement looks a bit sparse. The color blue doesn't photograph well and our floral ... More
So sorry that the floral arrangement looks a bit sparse. The color blue doesn't photograph well and our floral ... More
Thank you, Mark for your order and your review....we appreciate it very much!
So sorry that the floral arrangement looks a bit sparse. The color blue doesn't photograph well and our floral arrangements always look better in person than in a photograph. Also, the arrangement is designed to be seen all around and a photograph only gives you a flat/one sided perspective. Thank you for reaching out and if we can assist you with anything else, just let us know !
Less
So sorry that the floral arrangement looks a bit sparse. The color blue doesn't photograph well and our floral arrangements always look better in person than in a photograph. Also, the arrangement is designed to be seen all around and a photograph only gives you a flat/one sided perspective. Thank you for reaching out and if we can assist you with anything else, just let us know !
Less
Reviewed By:
Kendrea
Kendrea
Oct 3, 2026
I was not a fan of this arrangement. I thought it would be bigger, especially taller. Perhaps I underestimated what could be bought for $100. I asked for maroon and orange with a little white to match VA Tech school colors. The maroon flowers were great. The three red roses were the wrong color. The flowers in the middle were more gold than orange. It was a unique arrangement. I was looking for taller, more flowers even if they were the cheaper and less exotic ones and only orange, maroon and white.
Responded To By:
Kevin Shay / VIP Customer Service
Kevin Shay / VIP Customer Service
Oct 6, 2026
Hello Kendrea, thank you for your order and your review! We appreciate them very much. Please accept our apologies for your disappointment. At the requested price point we usually design a shorter ... More
Hello Kendrea, thank you for your order and your review! We appreciate them very much. Please accept our apologies for your disappointment. At the requested price point we usually design a shorter arrangement. It gives a fuller, richer look and is also easier for the family to transport home after the services.
We also, thought we had the Virginia Tech colors well represented in the arrangement. Once again, we are sorry we missed the mark. Thank you for reaching back out to my earlier email I sent to you. If we can assist you with anything else, please let us know. Sincerely, Kevin in Customer Service
Less
We also, thought we had the Virginia Tech colors well represented in the arrangement. Once again, we are sorry we missed the mark. Thank you for reaching back out to my earlier email I sent to you. If we can assist you with anything else, please let us know. Sincerely, Kevin in Customer Service
Less
Reviewed By:
Mahri Aste
Mahri Aste
Sep 26, 2026
Our flowers did not look as good as this picture. They were much smaller than what I thought would come for $210 . We were underwhelmed with the arrangement.
Responded To By:
Chai Puri / Customer Service
Chai Puri / Customer Service
Sep 26, 2026
Mahri, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the arrangement did not meet your expectations. We used last year’s arrangement, which you loved, as our reference and incorpor... More
Mahri, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the arrangement did not meet your expectations. We used last year’s arrangement, which you loved, as our reference and incorporated the same flowers to fill the arrangement to the same value.
We truly appreciate you sharing your feedback with us. In the future, please don’t hesitate to let us know on the day of delivery if there is anything you’d like adjusted. We’re always happy to make changes whenever possible to ensure you’re happy with your arrangement.
Less
We truly appreciate you sharing your feedback with us. In the future, please don’t hesitate to let us know on the day of delivery if there is anything you’d like adjusted. We’re always happy to make changes whenever possible to ensure you’re happy with your arrangement.
Less
Reviewed By:
Jen
Jen
Sep 26, 2026
It does not look as nice as the picture on the website.
Responded To By:
Chai Puri / Customer Service
Chai Puri / Customer Service
Sep 26, 2026
Jen, thank you for your feedback and giving us the chance to implement the necessary changes to meet your expectations. We appreciate your business!
Reviewed By:
Jan Marie Paliokas
Jan Marie Paliokas
Aug 29, 2026
I requested pink roses. The photo shows orange/yellow roses. Somewhat disappointed.
Responded To By:
Kevin Shay / VIP Customer Service
Kevin Shay / VIP Customer Service
Aug 29, 2026
Thank you for letting us know. We will address your concern and send you a new photo.
Reviewed By:
Lisa S.
Lisa S.
Aug 13, 2026
I really liked the plant that I purchased for our Manager, and I really appreciated receiving the photo of the plant once it was delivered.
Reviewed By:
Jim Whitman
Jim Whitman
Aug 10, 2026
I liked getting the photograph. However, when I picked up the arrangement I was disappointed. The cost exceeded the size of the arrangement and was not aligned. I expected a larger and fuller arrangement. I was remiss in not discussing onsite.
Reviewed By:
FAE DANIELS
FAE DANIELS
Aug 6, 2026
Lovely arrangement, but expensive and not exactly what I had in mind.
Reviewed By:
Courtney Plume
Courtney Plume
Jul 10, 2026
Better But still does not resemble the picture on website which is what I wanted. I do appreciate the effort in trying to correct. Thank you.
Reviewed By:
Courtney Plume
Courtney Plume
Jul 10, 2026
I ordered the patriotic tribute deluxe which is what is shown on your website I was hoping it looked more fuller just like that one. It had many red/ white/ blue flowers.
Reviewed By:
George Mrad
George Mrad
Jun 13, 2026
We had requested to have garden roses, or pinoni's of some way. It doesn't seem like any of those were added
Responded To By:
Kevin Shay / VIP Customer Service
Kevin Shay / VIP Customer Service
Jun 13, 2026
Hello George, Thank you for taking my call, we did put some deep red garden roses in the arrangement. The peonies we have are in poor condition and we would not sent those out. If we can help with anything else, please let us know. Thank you so much and we appreciate your order.
Reviewed By:
Shawna
Shawna
Jun 10, 2026
I specified only blue and yellow flowers so I'm not really happy with the reddish ones.
Reviewed By:
Filiz Gezik
Filiz Gezik
May 18, 2026
We have been loyal customers of Karin's for years and always use them for our floral needs. Sadly, our most recent order was a major disappointment. We ordered two arrangements for our parents' graves again to mark their anniversary, but what arrived was basically one single color. It lacked the usual depth, variety, and care we have come to expect from this shop over the years. It was incredibly disheartening to receive such a flat, underwhelming arrangement for such a deeply meaningful and personal anniversary. We expect much better quality from a business we have trusted for so long.
Reviewed By:
Rudolph GArcia
Rudolph GArcia
May 7, 2026
We enjoyed the flowers, but not the arrangement. They came in "flat" and not as depicted in your photo. The Capital Grille put them in vases (as depicted), and watered them (they seemed a bit dry), and then they came alive.
Reviewed By:
Rhonda Barnett
Rhonda Barnett
May 2, 2026
Do you put any cut flowers in for color? That would mane or look much betyer. Oyr flirist here in NC always store that
Reviewed By:
Marie Bovim
Marie Bovim
Apr 25, 2026
It's already made!! I thought the roses would be more closed!! What will they look like tomorrow!!
Reviewed By:
Annette Phillips
Annette Phillips
Apr 4, 2026
Frankly, not my most favorite bouquet. I requested not using daisies and the large Gerber looks out of place to my eye. The proportions just look off. I am so sorry to fuss! This will not affect my using Karin's in future as I have been 100 percent pleased with your designs and products for several decades.
Reviewed By:
Charles king III
Charles king III
Feb 26, 2026
They look nice, but my wife wanted all white. getting the photo was a great. but it was to late to change.
Reviewed By:
Julie MacDowell
Julie MacDowell
Feb 24, 2026
The flowers were pretty but not special. The rocking horse was very cute! They came on time !
Reviewed By:
Tom
Tom
Feb 17, 2026
Usually you all are excellent. For the price point, this was a moderately underwhelming experience.
Reviewed By:
Gregory Pavlin
Gregory Pavlin
Dec 26, 2025
The flowers sent to neighbors, but the price per serving has become excessive and not sustainable. I will need to find a new flower company in the future. This is unfortunate as we have been a customer for decades.
Responded To By:
Kevin Shay / VIP Customer Service
Kevin Shay / VIP Customer Service
Dec 27, 2025
Hello Mr. Pavlin,
Thank you for your feedback regarding your recent order to Dr & Mrs. Victor Sellier. We appreciate that you have trusted us with your floral needs for many years and... More
Thank you for your feedback regarding your recent order to Dr & Mrs. Victor Sellier. We appreciate that you have trusted us with your floral needs for many years and... More
Hello Mr. Pavlin,
Thank you for your feedback regarding your recent order to Dr & Mrs. Victor Sellier. We appreciate that you have trusted us with your floral needs for many years and hope we can continue to be of service in the future. We do our best to keep our pricing as low and fair as possible, but to maintain the quality and service that our customers have come to expect, it does mean that our prices have seen an increase over time. I can assure you that all your orders were filled to value and treated with the utmost care. Flowers can vary greatly in price and we are always happy to discuss options that work within your desired budget. We hope we have the opportunity to serve you again and please feel free to reach out directly to me for assistance.
Happy Holidays and Best Regards,
Kevin
Less
Thank you for your feedback regarding your recent order to Dr & Mrs. Victor Sellier. We appreciate that you have trusted us with your floral needs for many years and hope we can continue to be of service in the future. We do our best to keep our pricing as low and fair as possible, but to maintain the quality and service that our customers have come to expect, it does mean that our prices have seen an increase over time. I can assure you that all your orders were filled to value and treated with the utmost care. Flowers can vary greatly in price and we are always happy to discuss options that work within your desired budget. We hope we have the opportunity to serve you again and please feel free to reach out directly to me for assistance.
Happy Holidays and Best Regards,
Kevin
Less
























