McShan Florist, Dallas, TX - Customer Flower Reviews
Like us on Facebook.
Total reviews: 78119 reviews | Star Rating: 4.7
| 5 Star ★★★★★ |
67,003
|
85.77% |
| 4 Star ★★★★☆ |
4,816
|
6.16% |
| 3 Star ★★★☆☆ |
2,529
|
3.24% |
| 2 Star ★★☆☆☆ |
1,598
|
2.05% |
| 1 Star ★☆☆☆☆ |
2,173
|
2.78% |
Real Customers, Real Reviews
All reviews are from verified McShan Florist customers. Our verified reviews require a validated order number, purchase date, and email address. They are collected, certified, and monitored by an independent, dedicated review company, See What You Send, Inc., that does not allow reviews to be filtered or deleted, unless requested directly by the customer.
Showing 1 star reviews. Show all reviews
Reviewed By:
Julie Ginther
Julie Ginther
Oct 23, 2026
Hello. We have ordered our flowers from your shop for 25 years to celebrate many of our special occasions. We have been very happy—until this order. My husband wanted to send a $200 arrangement for his best friend's funeral. We normally order $100 arrangements from your shop. THIS $200 arrangement looks EXACTLY like our $100 arrangements in size. And we usually have MORE “premium flowers” than you put in the $200 arrangement. I was very disappointed with the arrangement and just wanted you to know.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 23, 2026
Thank you for taking the time to speak with us about your order, Julie. We truly appreciate your feedback and are grateful to have been able to make this right for you. Thank you for your support for several years!
Reviewed By:
Robin Kerkstra
Robin Kerkstra
Oct 14, 2026
Beautiful flowers, but a small arrangement for $200. I was expecting at least a third wider and more stems for the premium price. Quite disappointed.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 15, 2026
Robin, if you are not completely satisfied with your order, please return our call at 214-324-2481. We are happy to help in any way that we can to make this right for you. Thank you!
Reviewed By:
David Collins
David Collins
Oct 14, 2026
Everything looks very good thank you for doing a great job. You are the best.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 14, 2026
We appreciate you, David!
Reviewed By:
Sharon Tidwell
Sharon Tidwell
Oct 5, 2026
I specifically asked for a nice basket and received an OLD Tin Can...Very disappointed!! 😞 It looked Awful! No stars from me and my family! Please correct this
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 5, 2026
Sharon, thank you for taking the time to speak with us about your order. We sincerely apologize this is not what you were expecting. We appreciate you bringing this to our attention, we have processed... More
Sharon, thank you for taking the time to speak with us about your order. We sincerely apologize this is not what you were expecting. We appreciate you bringing this to our attention, we have processed this credit for you already and it will reflect on your bill. Should you have further questions or concerns, please give us a call at 214-324-2481.
Less
Less
Reviewed By:
Lillie Montgomery
Lillie Montgomery
Oct 5, 2026
I am so disappointed that I will never order from you again. The reason I did this time was because my regular florist had too many orders. I could have done this! There is NOTHING special about it except that it comes from your store.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 5, 2026
Lillie, if you are not completely satisfied with your order, please return our call at 214-324-2481. We are happy to discuss this further and help in any way we can. Thank you!
Reviewed By:
Tomi Johnson Shehan
Tomi Johnson Shehan
Oct 4, 2026
The photo sent to me did not match the arrangement delivered. I was very disappointed in the quality of the arrangement.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 5, 2026
Tomi, if you are not completely satisfied with your order, please return our call at 214-324-2481. We are happy to discuss this further and help in any way that we can. Thank you!
Reviewed By:
diane white
diane white
Oct 1, 2026
that does not look like a 75.00 arrangment i was expecting much more i do not like that
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 1, 2026
Diane, if you are not completely satisfied with your order, please call us at 214-324-2481. We are happy to help in any way we can. Our customer service team has sent this back to be reworked in the mean time. Thank you!
Reviewed By:
Cynthia Carter
Cynthia Carter
Sep 30, 2026
This was the arrangement that you reworked to make wider and higher with more fall flowers colored flowers! I see they added a few sticks at the back fir height but I'm sorry, you have nit impressed me. So thankful for your pictures so I could intercept before going to the funeral! Guess this will be the end of my 59 years as a customer with McShans! Please note Suzy was kind and caring and tried to help improve the product! But it looks just as bad as the first time!
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Oct 1, 2026
We're so sorry this arrangement did not meet your expectations. We appreciate your feedback and understand your frustration. Thank you for acknowledging our wonderful customer service associate S... More
We're so sorry this arrangement did not meet your expectations. We appreciate your feedback and understand your frustration. Thank you for acknowledging our wonderful customer service associate Susie for attempting to help improve the arrangement for you. We hope you'll consider giving us another opportunity to earn your support back in the future. If there is anything we can help with as of right now, please call us at 214-324-2481. We are happy to help in any way we can. Thank you!
Less
Less
Reviewed By:
Cynthia Carter
Cynthia Carter
Sep 30, 2026
Arrangement looks very small for price $150. I expected more of a Fall Arrangement like your Harvest Arrangement on website so I told the one taking my order. Perhaps it is much bigger than I think! I will see it tomorrow. I am very disappointed with this arrangement, actually embarrassed that it is being sent with my name on it! I have NEVER in my 50 years using McShan saw anything that was not beautiful, so we will see. My heart has already been broken once with losing my brother and I hope it us nit broken when I see these flowers!
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Sep 30, 2026
Cynthia, we are very sorry to hear that you are not pleased with this arrangement. Our customer service department will be reaching out to you shortly to discuss this further with you. We appreciate y... More
Cynthia, we are very sorry to hear that you are not pleased with this arrangement. Our customer service department will be reaching out to you shortly to discuss this further with you. We appreciate your feedback and are more than happy to help in any way that we can. Should you have further questions or concerns, please call us at 214-324-2481. Thank you!
Less
Less
Reviewed By:
LEROY LOCKE
LEROY LOCKE
Sep 25, 2026
No proper Service
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Sep 25, 2026
We appreciate you taking the time to discuss this with us, Leroy. Should you have further questions or concerns, please give us a call at 214-324-2481. Thank you!
Reviewed By:
Faith Curry
Faith Curry
Sep 17, 2026
That's not what I ordered
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Sep 17, 2026
Faith, we sincerely apologize for the confusion. This is a completely different order and this photo came to you by accident. Please return our call at 214-324-2481 and we are happy to help with any questions or concerns.
Reviewed By:
Mike Wodkowski
Mike Wodkowski
Sep 1, 2026
Just seeing this now and I have to say, for the amount of money I spent this is a really unimpressive bouquet. I just spent $80 on a bouquet from a florist in new york city and it was spectacular. This one looks dull and thrown together in comparison. Too bad. I feel a little ripped off.
Reviewed By:
O Gaines
O Gaines
Aug 20, 2026
This is NOT what I ask for
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Aug 20, 2026
Thank you for speaking with us about your order. We are reworking this and will send you another photo shortly. Thank you!
Reviewed By:
Terry Childs
Terry Childs
Aug 14, 2026
I thought it Supposed to be bigger than that. For a 180.00 Dollars. Family Arrangement room flowers.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Aug 14, 2026
Thank you for speaking with us about your order, Terry. Should you have further questions or concerns, please let us know at 214-324-2481. Thank you!
Reviewed By:
Kunthear Mam-Douglas
Kunthear Mam-Douglas
Aug 13, 2026
Already wilted.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Aug 13, 2026
Kunthear, please return our call at 214-324-2481. We would love the opportunity to make this right for you , and help in any way we can. Thank you!
Reviewed By:
Ann Cruz
Ann Cruz
Aug 3, 2026
Very small bouquet for the amount paid. I paid $135 for just the flowers. $166 total by the time delivery and tax were added. I confirmed many times that it would be a large arrangement. I will not use this florist again.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Aug 3, 2026
Ann, if you are not completely satisfied with your order, please return our call at 214-324-2481. We are happy to discuss this further and help in any way that we can. Thank you!
Reviewed By:
Vera Roberts
Vera Roberts
Jul 31, 2026
Excellent
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Jul 31, 2026
Thank you, Vera!
Reviewed By:
Cristina Perez
Cristina Perez
Jul 27, 2026
I received my flowers on Friday and I love them It's only Sunday and they're dying none of them open. I bye my flowers very inexpensive in Sam's and the last two weeks.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Jul 27, 2026
Thank you for speaking with us about these roses, Cristina. We appreciate you allowing us to make this right for you! Should you have further questions or concerns, please give us a call at 214-324-2481.
Reviewed By:
Vanessa Foreman
Vanessa Foreman
Jul 24, 2026
Great job beautiful if I need a florist again I'm gonna always choose y'all. Thank you so much for a great job.
Reviewed By:
Cynthia
Cynthia
Jul 10, 2026
Please be advised that my order was never received;the order received was order #64014610 belong to a Doris Hilton at Charlton Methodist Hospital room 125 6th floor. My order #64014570. was never delivered. On Saturday, July 11th I reached out to your establishment for help and spoke to Kim and I believe Lisa; Kim stated she will have customer service contact me. Lisa stated that your company could have another plant delivered on Monday due that the person whom I was trying to deliver to on Friday, July 10th was unavailable on Saturday due to their funeral was Saturday; therefore I contacted Rita to see if she would be available on Monday and Monday, July 13th was good for her. I tried calling back several times on Saturday to reschedule a delivery for my order and was unsuccessful. Please reach reach out to me ASAP to reschedule my order #64014570. Cynthia ph: 214-536-8252
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Jul 13, 2026
Thank you for speaking with us about your order, Cynthia. We apologize that the recipient did not receive the correct arrangement. We appreciate you allowing us to make this right for you! Should you have further questions or concerns, please give us a call at 214-324-2481. Thank you!
Reviewed By:
Priscilla Alvarado
Priscilla Alvarado
Jul 5, 2026
I never received my flowers , I got a text notification but now flowers …
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Jul 6, 2026
Thank you for speaking with us about this, Priscilla! This will be delivered shortly to the business.
Reviewed By:
Charlotte Whitney
Charlotte Whitney
Jun 29, 2026
Few blossoms. Color dull.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Jun 29, 2026
We appreciate you speaking with us about your order, Charlotte. We sincerely apologize that the plant is not what you were expecting. We appreciate your feedback and have taken the steps to improve. S... More
We appreciate you speaking with us about your order, Charlotte. We sincerely apologize that the plant is not what you were expecting. We appreciate your feedback and have taken the steps to improve. Should you have further questions or concerns please feel free to give us a call at 214-324-2481. Thank you!
Less
Less
Reviewed By:
Sheba Jones
Sheba Jones
Jun 2, 2026
Delivered wrong arrangement.
Responded To By:
Brianna Golden / Sales
Brianna Golden / Sales
Jun 2, 2026
Thank you for speaking with us about this arrangement, Sheba. Should you have further questions, please feel free to contact us at 214-324-2481. Thank you!
























